futuresims

Alla inlägg den 28 september 2013

Av FutureSims - 28 september 2013 23:22

Idag så raderade jag alla mina "världar" med mina simmar och började om helt på nytt i Sunset Valley. Skapade en lite annorlunda sim vid namn Evanlyn Cevl! Ja, hade lite fantasibrist när det kom till efternamn, men hon får väl gifta sig med någon som har bättre efternamn så är det problemet löst. Ni får lite mer information om henne imorgon och lite bättre bilder då jag inte har hunnit med det än. :)


Målet med henne är i alla fall att hon ska få en familj då, kanske köpa en hund och så har jag varit så utmanade mot mig själv att jag inte får använda några fusk.. alltså inga pengafusk eller något kommer inte klara mig haah. Här kommer i alla fall lite bilder direkt ur spelet så får ni lite mer utförligare imorgon!


Direkt ur CAS. Vet inte om det syns så bra på bilden med hon har i alla fall lite lila slingor i håret.

*Vi spolar fram till nästa dag* Evanlyns första morgon i sitt nya hem, våfflor severas till frukost efter mycket tänkande då hon är vegentarian.

En maskot på glatt humör kom och lämnade lite välkomstgrejer från universitet till Evanlyn.

Några som kom och hälsade på hon Evanlyn och önskade henne lycka till i det nya kvarteret!

Evanlyn blev lite sugen på att öva magi, nu kanske ni gissat att hon är en häxa också? ;)

Evanlyn failar på matlagningen och det börjar brinna..

I vild panik springer hon ut och slår snabbt nummret till brandkåren som genast kommer till undsättning!

Efteråt när allt är lugnt, tar Evanlyn lite Ben & Jerry för att stilla sin rädsla typ?

(Tror detta var morgonen därpå) Evanlyn bestämmer sig för att ta ett jobb så hon kan betala för utgifterna av branden, toan gick sönder också så den lär väl repareras snart också haha.


//FutureSims

Av FutureSims - 28 september 2013 20:20

Hejsan! Ja välkommen till en helt ny simsblogg. :3 kommer alltså blogga om spelet the sims 3, kommer kanske skriva någon historia, dela med mig av lite bilder och lite andra inlägg, funderar på en PGC också och så kommer jag ge en del nedladdningstips, nya kläder eller så är väl aldrig fel? ;)


Kommer nog se lite rörigt ut här, men har en liten designidé så tänkte börja med den nu sen skriva lite om en ny sim jag gjorde idag!

Hoppas ni kommer tycka om min Simsblogg och stannar här. :)

 

//FutureSims

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej & välkommen till min simsblogg!

 

Här hittar du inlägg om mina simsfamiljer, olika downloads, små recensioner om sims-spel, simstävlingar med mera.

 

Jag har spelat Sims 2 och spelar nu Sims 3.

 

Hoppas ni tycker om min blogg och lämna gärna en kommentar efter er! :)


// Fanny på SimsFuture

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nyheter på bloggen

- Frågestund -, fråga en fråga & bli länkad i inlägget med svaren.

 

- Tävling - Skicka in din finaste höstbild och vinn en header!

 

- Önskeinlägg - Önska flest inlägg och få en BILDLÄNK.

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate blog


Ovido - Quiz & Flashcards