futuresims

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Evanlyns dagar

Av FutureSims - 29 september 2013 16:19

Det har faktiskt hänt en del sen vi besökte Evanlyn sist (host, för en dag sen)! Här får ni lite bilder från när jag tidigare spelade med henne idag, man kan ju i alla fall säga att hon börjar närma sig sin dröm att bilda familj. Hon är väldigt rolig att spela med, det händer saker hela tiden som typ aldrig brukar hända annars haha.


Eve flög med sin kvast till biblioteket där hon läste lite en stund.

Senare på natten så såg Eve en tvättbjörn som hon ville klappa, men som bet henne! Så hon fick ett tvättbjörns-sår. Och jag skojar inte när hon klappade tvättbjörnen ytterligare minst typ 4 gånger och blev biten flera gånger till, hur tänkte hon där?

Ja.. Så kom en inbrottstjuv och hade tydligen inget larm, tur för honom att han snodde den trasiga toaletten och inget annat haha då slapp man den. ;)

Eve ringer trots att tjuven redan försvunnit ut i natten till polisen, han kunde tyvärr inte ersätta toaletten men dom hade en lång konversation och Eve blev lite förälskad.

Sedan morgonen därpå tror jag går Eve till jobbet för första gången som diskplockare! En arbetskamrat tänkte vara vänlig och ge henne skjuts men Eve tog kvasten i stället. Hon blev i alla fall befodrad på jobbet!

Senare samma dag tar hon mod till sig och ringer vad- han- nu- hette polisen och bjuder över honom till sig.

Dejten går bra och dom blir tillsammans! (han ska få en "makeover" sen haha)

Följande morgon mår Evanlyn inte alls bra och springer till toan.. Vad kan det vara för fel måntro? ;)

Förresten gillar ni att läsa om Eve? Kommentera gärna eller gilla inlägget så jag vet om jag ska fortsätta skriva om henne. :)

(btw varför har hon badkläder på sig? Haha xD)

//SimsFuture

 
 
Thesimsans  :)

Thesimsans :)

30 september 2013 17:01

Gillar din header! :)

http://thesimsans.bloggplatsen.se

FutureSims

30 september 2013 21:32

Tack :)

 
Smiley

Smiley

9 oktober 2013 17:28

Evanlyn verkar som en intressant sim, hoppas att du lägger upp fler inlägg om henne.

http://SmileySims.bloggplatsen.se

FutureSims

9 oktober 2013 20:16

Ja hon är riktigt kul att spela med, defintivt ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FutureSims - 2 januari 2014 12:10

Hejsan nu hittar ni mig bloggandes på playsims3.bloggplatsen.se , hoppas vi ses där! :D ...

Av FutureSims - 30 oktober 2013 15:08

Hej! Det var längesen jag skrev något här, jag vet men tappade helt inspirationen och lusten till att blogga tyvärr. Så jag behövde en lång paus kände jag. Men nu har jag fått tillbaka suget igen, men jag kommer skapa en ny blogg och få en helt ny st...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:56


Nu tänkte jag starta en liten tävling! Den kommer avslutas den 1 november. Det går till så att du ska skicka in din finaste höstbild. Mejla in ditt tävlingsbidrag till futuresims@hotmail.com, endast ett bidrag per person! Såhär gör du för att delta...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:32


Nu är det lite hösttema på bloggen? Vad tycker ni? :) Själv blev jag rätt nöjd, nytt och fräscht! Ska nog fixa lite i menyn, skriva dit lite nya saker mm och uppdatera min profil hade jag tänkt. Ska dra igång en liten tävling med hösttema på med, så ...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 18:45

Idag har jag spelat jättemycket med Lana och kommit ända en bit in på hösten! Verkligen inne i en Sims-period nu så det är extra kul att spela. ;)    Eftersom sommaren snart är slut bestämmer sig Lana för att anordna ett spontant poolparty da...

Presentation

Hej & välkommen till min simsblogg!

 

Här hittar du inlägg om mina simsfamiljer, olika downloads, små recensioner om sims-spel, simstävlingar med mera.

 

Jag har spelat Sims 2 och spelar nu Sims 3.

 

Hoppas ni tycker om min blogg och lämna gärna en kommentar efter er! :)


// Fanny på SimsFuture

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nyheter på bloggen

- Frågestund -, fråga en fråga & bli länkad i inlägget med svaren.

 

- Tävling - Skicka in din finaste höstbild och vinn en header!

 

- Önskeinlägg - Önska flest inlägg och få en BILDLÄNK.

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate blog


Ovido - Quiz & Flashcards