futuresims

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

Tess Potter

Av FutureSims - 30 september 2013 20:57

Skapade en ny sim i kväll! Hon fick heta Tess Potter, lite Harry Potter inspirerat namn hihi. Jag föredrar helst egenskapade simmar i kvarteren så tänkte, varför inte börja fylla på lite med egenskapade simmar redan nu? Det är också roligt om man tex har en sim och många egenskapade simmar i sitt kvarter, så är det lättare att hitta en partner som man själv gjort så slipper man göra om simmens partner. Jag brukar göra det ganska ofta då det sällan finns några simmar som ser okej ut som man själv inte skapat haha. ;) Dessutom är det kul att ha lite egna unika simmar i staden. ^^


I alla fall, här är Tess!


Vad tycker ni om henne? Själv blev jag rätt nöjd. Skulle ni vilja att jag laddar upp henne på exchange så ni också kan få henne till erat spel? - Kommentera! -

 
 
Saga

Saga

5 oktober 2013 15:08

Ladda upp!

http://rampljus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FutureSims - 2 januari 2014 12:10

Hejsan nu hittar ni mig bloggandes på playsims3.bloggplatsen.se , hoppas vi ses där! :D ...

Av FutureSims - 30 oktober 2013 15:08

Hej! Det var längesen jag skrev något här, jag vet men tappade helt inspirationen och lusten till att blogga tyvärr. Så jag behövde en lång paus kände jag. Men nu har jag fått tillbaka suget igen, men jag kommer skapa en ny blogg och få en helt ny st...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:56


Nu tänkte jag starta en liten tävling! Den kommer avslutas den 1 november. Det går till så att du ska skicka in din finaste höstbild. Mejla in ditt tävlingsbidrag till futuresims@hotmail.com, endast ett bidrag per person! Såhär gör du för att delta...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:32


Nu är det lite hösttema på bloggen? Vad tycker ni? :) Själv blev jag rätt nöjd, nytt och fräscht! Ska nog fixa lite i menyn, skriva dit lite nya saker mm och uppdatera min profil hade jag tänkt. Ska dra igång en liten tävling med hösttema på med, så ...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 18:45

Idag har jag spelat jättemycket med Lana och kommit ända en bit in på hösten! Verkligen inne i en Sims-period nu så det är extra kul att spela. ;)    Eftersom sommaren snart är slut bestämmer sig Lana för att anordna ett spontant poolparty da...

Presentation

Hej & välkommen till min simsblogg!

 

Här hittar du inlägg om mina simsfamiljer, olika downloads, små recensioner om sims-spel, simstävlingar med mera.

 

Jag har spelat Sims 2 och spelar nu Sims 3.

 

Hoppas ni tycker om min blogg och lämna gärna en kommentar efter er! :)


// Fanny på SimsFuture

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nyheter på bloggen

- Frågestund -, fråga en fråga & bli länkad i inlägget med svaren.

 

- Tävling - Skicka in din finaste höstbild och vinn en header!

 

- Önskeinlägg - Önska flest inlägg och få en BILDLÄNK.

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate blog


Skapa flashcards