futuresims

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av FutureSims - 10 oktober 2013 09:00

A: Ja jag använder fusk, men på senaste tiden så har jag försökt spela Sims utan fusk, tycker det blir mycket roligare då! Men i alla fall, annars brukar jag använda testingcheatsenabled true väldigt flitigt och ofta motherlode då jag gillar att ha mycket pengar så man kan inreda sitt hus hur man vill utan att få en jättedålig ekonomi. Moveobjects on eller vad den nu heter, iaf fusket så man kan flytta simmar använder jag ibland när jag ska ta kort på mina simmar när dem gör poser, blir mycket enklare då tycker jag.

Presentation

Hej & välkommen till min simsblogg!

 

Här hittar du inlägg om mina simsfamiljer, olika downloads, små recensioner om sims-spel, simstävlingar med mera.

 

Jag har spelat Sims 2 och spelar nu Sims 3.

 

Hoppas ni tycker om min blogg och lämna gärna en kommentar efter er! :)


// Fanny på SimsFuture

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nyheter på bloggen

- Frågestund -, fråga en fråga & bli länkad i inlägget med svaren.

 

- Tävling - Skicka in din finaste höstbild och vinn en header!

 

- Önskeinlägg - Önska flest inlägg och få en BILDLÄNK.

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate blog


Skapa flashcards