futuresims

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Lana Winters - allt rullar på

Av FutureSims - 12 oktober 2013 19:36

Har spelat lite med Lana idag, tänkte skriva lite om vad som hänt i hennes liv. Ni har inte missat något, det ända som hände när jag skapade och spelade med henne var att hon fick skaffa ett jobb inom Affärer och så fick hon besöka Sommarfestivalen! 


Här är det första dagen på hennes första jobb som affärskvinna, och hon är allt lite nervös.

  Kanske inte direkt blir bättre när hon möts av 2 stycken vildhästar och en varvulv vid sitt jobb heller..?

   

Det gick i alla fall väldigt bra på jobbet och hon trivs, direkt efter när hon slutat åker hon på "ätartävling", tyvärr så vann hon inte, men hon blev riktigt mätt.

 

På kvällen började det också regna.

 

Fick typ en "utmaning" genom jobbet, så Lana spenderade kvällen med att läsa en bok så hon skulle bli ännu duktigare i sin karriär.

 

Nästa morgon bjuds det macka med marmelad.

 

Efter ännu en slitsam dag bestämmer sig Lana för att lefta efter en liten kattunge att adoptera, hon är lite trött på att bo ensam. Hon hittar en söt liten kisse och kommer överrens med ägaren att hon ska få komma och titta på kissen redan på fredag!

 

Lana har befodrats tror jag och här inviger hon sina nya arbetskläder, rätt fina faktiskt tycker jag.

 Äntligen fredag!

 Ägaren har flera katter, men hon faller genast för Malva som hon kikat på i annonsen!

 

Sen helt random efter köpet så fyller Malva år och det blir en liten fest!

Sen på kvällen så går Lana hem med lilla Malva.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FutureSims - 2 januari 2014 12:10

Hejsan nu hittar ni mig bloggandes på playsims3.bloggplatsen.se , hoppas vi ses där! :D ...

Av FutureSims - 30 oktober 2013 15:08

Hej! Det var längesen jag skrev något här, jag vet men tappade helt inspirationen och lusten till att blogga tyvärr. Så jag behövde en lång paus kände jag. Men nu har jag fått tillbaka suget igen, men jag kommer skapa en ny blogg och få en helt ny st...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:56


Nu tänkte jag starta en liten tävling! Den kommer avslutas den 1 november. Det går till så att du ska skicka in din finaste höstbild. Mejla in ditt tävlingsbidrag till futuresims@hotmail.com, endast ett bidrag per person! Såhär gör du för att delta...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:32


Nu är det lite hösttema på bloggen? Vad tycker ni? :) Själv blev jag rätt nöjd, nytt och fräscht! Ska nog fixa lite i menyn, skriva dit lite nya saker mm och uppdatera min profil hade jag tänkt. Ska dra igång en liten tävling med hösttema på med, så ...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 18:45

Idag har jag spelat jättemycket med Lana och kommit ända en bit in på hösten! Verkligen inne i en Sims-period nu så det är extra kul att spela. ;)    Eftersom sommaren snart är slut bestämmer sig Lana för att anordna ett spontant poolparty da...

Presentation

Hej & välkommen till min simsblogg!

 

Här hittar du inlägg om mina simsfamiljer, olika downloads, små recensioner om sims-spel, simstävlingar med mera.

 

Jag har spelat Sims 2 och spelar nu Sims 3.

 

Hoppas ni tycker om min blogg och lämna gärna en kommentar efter er! :)


// Fanny på SimsFuture

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nyheter på bloggen

- Frågestund -, fråga en fråga & bli länkad i inlägget med svaren.

 

- Tävling - Skicka in din finaste höstbild och vinn en header!

 

- Önskeinlägg - Önska flest inlägg och få en BILDLÄNK.

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate blog


Skapa flashcards