futuresims

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

Bloggnamns-hjälp

Av FutureSims - 30 oktober 2013 15:08

Hej! Det var längesen jag skrev något här, jag vet men tappade helt inspirationen och lusten till att blogga tyvärr. Så jag behövde en lång paus kände jag. Men nu har jag fått tillbaka suget igen, men jag kommer skapa en ny blogg och få en helt ny start då jag verkligen inte känner för att blogga på denhär bloggen. :) så jag behöver eran hjälp. Vad tycker ni låter bäst på bloggnamns fronten, MagicSims eller SimsMagic? Posta gärna en kommentar om vad ni tycker ^^ lämna gärna tips på bloggnamn också för vet inte riktigt om jag ska ha någon av de ovannämnda

. Simsmagi funderar jag också på kom jag på, men kommentera gärna vad ni tycker! :)

//futuresims

 
 
Rolo

Rolo

4 november 2013 07:25

MagicSims tycker jag, det blir liksom Magiska sims, annars blir det simsmagi :D

http://simnation.blogg.se

 
Amanda

Amanda

4 november 2013 18:34

Simmysimmer?
CsimsC?
några förslag som bara poppade upp
Annars är MagicSims ett bra namn

http://Simsuniverse.bloggplatsen.se

 
Emilia

Emilia

22 december 2013 13:37

Jag tycker MagicSims var ett bra bloggnamn. :)

http://emiliasims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FutureSims - 2 januari 2014 12:10

Hejsan nu hittar ni mig bloggandes på playsims3.bloggplatsen.se , hoppas vi ses där! :D ...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:56


Nu tänkte jag starta en liten tävling! Den kommer avslutas den 1 november. Det går till så att du ska skicka in din finaste höstbild. Mejla in ditt tävlingsbidrag till futuresims@hotmail.com, endast ett bidrag per person! Såhär gör du för att delta...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 20:32


Nu är det lite hösttema på bloggen? Vad tycker ni? :) Själv blev jag rätt nöjd, nytt och fräscht! Ska nog fixa lite i menyn, skriva dit lite nya saker mm och uppdatera min profil hade jag tänkt. Ska dra igång en liten tävling med hösttema på med, så ...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 18:45

Idag har jag spelat jättemycket med Lana och kommit ända en bit in på hösten! Verkligen inne i en Sims-period nu så det är extra kul att spela. ;)    Eftersom sommaren snart är slut bestämmer sig Lana för att anordna ett spontant poolparty da...

Av FutureSims - 13 oktober 2013 00:03

Glöm inte att kika in på frågestunden som du hittar HÄR och kommentera lite frågor! :D Bomba nu med simsfrågor. ;) ska bestämma datum när det avgörs, får se när det blir. ...

Presentation

Hej & välkommen till min simsblogg!

 

Här hittar du inlägg om mina simsfamiljer, olika downloads, små recensioner om sims-spel, simstävlingar med mera.

 

Jag har spelat Sims 2 och spelar nu Sims 3.

 

Hoppas ni tycker om min blogg och lämna gärna en kommentar efter er! :)


// Fanny på SimsFuture

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nyheter på bloggen

- Frågestund -, fråga en fråga & bli länkad i inlägget med svaren.

 

- Tävling - Skicka in din finaste höstbild och vinn en header!

 

- Önskeinlägg - Önska flest inlägg och få en BILDLÄNK.

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate blog


Skapa flashcards